۳ پاسخ

اره بده خیلی خوبه برا سرماخوردگی

دکتر به ماپلارژین دادباشربت سرماخوردگی وقطره بینی

مواظب باش بهش سیتیریزین ندی با پلارژین تداخل داره

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری