خانما توی 8هفته باید شکم داشت؟ من اصلا ندارم

۱۲ پاسخ

هشت هفته اصن بچه اندازه یه مورچس شکم برا چی🤣

من الانم هیچکی نمیفهمه باردارم

من الآن تو۱۷هفتم خیلی کم شکم دارم

همه چی بستگی به بدنت داره اصلا خودتو مقایسه نکن

من هفته ۱۳شکم ندارم هنوز یذره کوچولو

نباباااا چخبره

😂😂😂اززیتون هم کوچیک تره چه توقعی داری اگه شکمم کردی نفخ خودش میره پایین تا هفتهای بالا

من تو۱۷هفته هنو شکم ندارم تو ۸هفته توقع شکم داری

مال منم 7هفتع روز به روز داره کوچیک تر میشه

نه بابا تا ۶ ماهگی شکم درنمیاد

اوه من سر پسرم تا هفته 25 کسی نفهمید حامله ام🤣

اکثرا تا ۱۶-۱۷ هفته شکم ندارن

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری