۴ پاسخ

همونجایی که اول رفتی برو که روند رشدش رو ببینی دستگاه ها متفاوتن

من ظهر رفتم سونو گفت ۲۸۰۰وزنش شبش زایمان کردم ۳۴۰۰بود 🤣🤣

آخه وزن تقریبی میزنن عزیزم خطا داره

سلام عزیزم معمولا سونو ها برای وزن یکم خطا دارن ولی وزنش کمه هاااا

سوال های مرتبط