۲ پاسخ

من دوسال پیش سزارین اجباری ۱تومن دادم

یه نیمه دولتی سمت ماست با بیمه تامین زده بود ۳تومن...
دولتی ها هم معمولا رایگانن....
البته اگر سز اختیار نباشی

سوال های مرتبط

مامان وسام مامان وسام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وپنجم بارداری