سلام خانوما سونو NT چند هفته باید رفت؟

۷ پاسخ

۱۲ هفته و ۳روز

از 11 هفته و سه روز تا 13 هفته و سه روز
دکترم بهم گفت

12هفته و3 روز بهترین موقعشه

من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم

بهترین تایم ۱۲ هفتس ۱۲ هفته برید

سوال منم هست 😂😂😂

۱۱تا ۱۳هفته

سوال های مرتبط

مامان 🐣💙🩵🐣 مامان 🐣💙🩵🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۷ ماهگی