۷ پاسخ

ای جان قربونش برم

انیلم از اینکارا میکنه 🤣

بخورش خیالت راحت شه 🫠

یعنی شستو گاز میگیره
یا رون پا یا از زانو تا مچ را
اخه شست کثیفه هیچ وقت نباید اجازه بدی

تو زودتر گازش بگیر و بخورش🤤

بچه منم میگیره پامو از جلوش برداشتم یبار با دماغ خورد زمین😕

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نورِ خونه✨️🪽 مامان نورِ خونه✨️🪽 ۱۷ ماهگی
نمیدونم چرا من هیچوقت بخاطر وزن و
غذا نخوردن جوجه ناراحت نبودم🍩🧁
یبار از دکترش پرسیدم گفت خودت دندون درد داشته باشی
دوست داری چیزی بخوری؟🦷🫡
گفتم نه خب...
گفت پس تلاشتو بکن بخوره ...
اما اگر نخورد دلش شیر خواست شیر بده بهش 🍼
به گفته دکترش بچه ها تا 3 سالگی ممکنه تغذیه منظمی نداشته باشن ...
البته یه شربتم داد گفت فقط همینو بهش بده ✨️
و غذاهم بذار جلوش خودتم اروم اروم بذار دهنش 🍴🤍
اما اگر نخورد اجبار نکن براش که به زور بدی...
چون لجباز میشن بدتر🍴

تعجب میکنم یسری ها میگن گریه کردیم🥲
یا خودمونو زدیم به خاطر غذا نخوردن بچه ها ...

من نظرم اینه برای بچه بزرگ کردن نباید حرص خورد
همیشه اونجوری که ما میخوایم پیش نمیره 🙃
هرچی حرص بخوریم انگار بدتر میشه شرایط 🥲
منظورم بیخیالی نیستا...
میگم بچه داری رو تلخ نکنیم برای خودمون❤️🦋

البته این نظر شخصی من بود 🙇🏻‍♀️
و نظر شما مامان گلیا هم محترمه💝🍭

شماهم نظرتون رو بگید 👍💜

پی نوشت : عکس مربوط به پیک نیک 6 ماهگی😅🩵

دورهمی فرزندپروری شیرخشک پماد کولیک پوشک دورهمی فرزندپروری