ببرش دکتر اگر طولانی شده همیشه واسه دندون نیستا ویروس هم ممکنه باشه
خوشگل خانم...بهش کیدی لاکت بده گه گاهی.پودر هست
خیلی خوبه واس گوارش...
پودر پروبیوتیکه...
عوارض نداره
چون نینی منم اصلا تاحالا لببب به ماست نزده...گاهی ازش میدم بخوره ک جبران ماست شه😮💨
تیام ۴تا دندون همزمان داره درمیاره فقط بهانه گیر میشه و غذا هیچی نمی خوره
من پسرم ک اینجوری بود زیر انداز یکبار مصرف گرفتم پهن کردم دیگ فقط بچرو میشستم نمیخاست چیزی دیگ بشورم میانداختم بیرون
شربت بهش نده اگه از ویروس نیست
بجاش کته سیر درست کن بده بخور کیف کن چطوری نتیجه میده
😁
کیدی لاکت و بریز تو به قاشق ماست بهش بده آب رو آتیشه
ببخشید که تجربه ندارم❤️
آب سیب بده بهش چون گفتی موز نمیخوره احتمالا سیب هم نخوره چون لثه هاش درد میکنه کته بهش بده با ماست
اوخودی عکسشو
درکت میکنم منم دیوونه شدم فاطمه جون
ولی حتما ی شربت مترونیدازول بده یکی دوروز
حس میکنم برادندون خیلی دست و وسیله میکنن دهنشون میکروبی میشن
دکتر ب دختریم داد
بهترشد
کپسول یوموگی تو اب یا ماست بهش بده عزیزم
منم همین بودم هفته پیش😑
منم به پسرم پودر کیدی لاکت زینک دادم خوب شد
موز بده سیب هم رنده کن بده
عزیزم پودر سنجد تو ماست بده بهش
من اومدم بهش کیدی لاکت با نئوزینک دادیم خیلی خوب بود واسش سریع سفت شد
حریره سنجد و موز هم زیاد دادن بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.