۱۲ پاسخ

عزیزم اون ماشین چیه میشه عکسشو بفرستی از کجا خریدی ؟

درخواست قبول کن عزیزم

من ندیدم تا حالا چقدر عجیب
با اینکه کمیل مشکل معده داره یعنی رفلاکس و الرژی معده و رودهش خیلی ضعیفه

اره ی بار نوزاد بود جوری باد گلوش صدا داد که شوهرم از تو هال برگشت نگاه کرد گفت چی بود

حالا من این نگرانی دارم راجب باد معده🙈

پسر من کلا باد زیاد داره از بالا از پایین فرقی براش نداره

اخ عزیزم 😆😩😍
من فکر میکردم فقط شاهان اینطوریه گاهی یجور باد گلو میزنه فکر میکنم یه مرد گنده بوده نه شاهان🫢

آره باباغذاهم سکسکه هم عاروق

دختر من چرا هیچوقت نداره

بادگلوعه دیگ خواهر
میخواسی جلو دهنش بگیره اروم مجلسی بزنه برات

دختر من وقتی شیر میخوره اره صدای بلندی داره

بله پسر من هم همین جوری مخصوصا آب یا چای کمرنگ میدم بادگلوی محکمی میزنه

سوال های مرتبط