بچه ها کره ی محلی ضرر داره ؟یکم خوردم ؟

۸ پاسخ

اتفاقا خیلیم خوبه

خیلییییی خوبه

ن من همه غذاهام با کره

ن خیلی خوبه

من که همه چی میخورم
اوایل،خیلی خودمو اذیت کردم
الان دیگه اخراشه سخت نگیر😁

ن من خوردم

برعکس کره محلی خیلی خاصیت داره همیشه بخور

نه بابا خیلیم مقویه بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد