سلام مامانا از اون شربت چقد باید بدم به پسرمم

تصویر
۵ پاسخ

بنفشه باریج؟؟؟ فوق العادس من ۲/۵ سیسی هر ۸ ساعت گاهی هم۶

من ۲.۵میلی دادم .خوب بود .هر ۸ساعت .

۲/۵سی سی

من برای یک سال دکتر نوشته بود هر ۸ ساعت سه و نیم سیسی

کاف استاپ باریچ ؟

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا👸❤ مامان نازنین زهرا👸❤ ۲ سالگی
مامان آلا مامان آلا ۱ سالگی