خانوما ماساژ بعد سزارین سخته؟

۹ پاسخ

به جورایی آره سخته
و این فشار دادن شکمممم خیلی بده 😕😕

واسه من انجام ندادن
همون هر چی اتاق عمل بود همون بود حتی ریکاوری هم همچین چیزی نبود

نه بی حسی و چیزی نمیفهمی
بعضیا تو بخش هم ماساژ میدن ولی زیاد سخت نیس

من چون خونریزی کردم زیاد ماساژم دادن تو ریکاوری و دردناک بود

برا من تنها سختیش همین ماساژ بود

یکم ولی قابل تحمله

نه موقعی که بی حسی انجام میدن

داخل اتاق عمل شکمت فشار میدن بعدش کاریت ندارن

واسه من تو بی حسی بود هیچی نفهمیدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان فسقلی🌝🌱 مامان فسقلی🌝🌱 ۱۲ ماهگی
مامان آوش💙💙 مامان آوش💙💙 ۹ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد