کسی هست ب نینیش شیرخشک ببلاک کامفورت بده چطوره راضیید

۲ پاسخ

سلام
من دادم بهش خوب بود خورد
اما بوی ماست ترشیده میده بسیار چرب و همینطور دونه های ترکیبات درشت...
برای مشکل یبوست و نفخ میخوای بهش بدی؟

خریدم چون تلخ بود نخورد

سوال های مرتبط

مامان دوقلو های کنجدی مامان دوقلو های کنجدی ۱۴ ماهگی