خانوما کریر واجبه؟

۶ پاسخ

من برای پسرم کرفته بودم خیلی کاربردیه

هرکسی به نیاز خودش میگیره.
من میخوام بگیرم. برای ماشین کریر بهتره. تا ۶ ماه میشه استفاده کرد. یا مثلا جایی میری رستورانی دکتری ... دیگه بچه همش تو بغلت نباشه

من هم ساک حمل گرفتم هم قنداق ولی آخرش مجبور شدم کریر بگیرم واقعا لازم و کاربردی بود تا ماه قبل براش استفاده میکردم

الان دیگ چون قنداق سوئیسی هس کریر ب کار نمیاد

نه واجب نیست بجاش ساک بچه بخر

من اصلا استفاده نشد

سوال های مرتبط

مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد
مامان مایسا مامان مایسا ۴ ماهگی