من اول میگفتم ن
بعد فک کردم مهمونی یا جایی بری بچه رو میزاری توش بچه رو هی بغل نمیکنن تنش درد بیاد
اهر من یک ایرانی سبک گرفتم
من نه کاربردی نداره
من ک نگرفتم راضیم
اگر کریر خواستی من تایپک گذاشتم کریر بچم سالم و نو کلا دوبار توش خوابیده همه جا پنجمیدن من ۸۹۰ تومن
۵۰ درصد میگن ب درد میخوره ۵۰ درصد میگن نه!
خیلی گرون نیست ، من یه ایرانیش رو سرویس کالسکه برداشتم
من سر اولی گرفتم الانم دارمش.
من که استفاده ام شد تا زمانی که غلت زد؛ بیرون از خونه نه اما مهمونی و تو خونه خیلی کمکم بود.
اره گرفتم ی سبک ش رو
من سر دخترم گرفتم
اگه قراره تا ۲،۳ماه بری سفر و بگردی اره بگیر
وگرنه هم نمیخاد بگیری چون نهایت ۳،۴ماه کاربرد داره
منم اول نمیخاسم بعد مامانم گف مهمون میاد بچه رو میذاری توش خوبه یا ت ماشین راحته بعد قیمتشم زیاد نی ۵۰۰تومن ازت برمیداره اونوخ ۲تومن ب مردم میفروشه
من فک نکنم بگیرم
اخه از هرکی پرسیدم میگن کاربردی نداره
و فقط برای چندماه استفاده میشه
زن داداشم گفت نهایت تا دو یا سه ماه کاربرد داره ولی من بازم میگیرم
من آره اگه سبک پیدا کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.