برای دخترم گرفتم اصن توش نموند بزرگ که شد اونقدر اینور اونور کشید باهاش فقط بازی کرد خراب کرد آخر انداختم انباری😅 برای این یکی دیگه نمیخرم
من گشتم سبک ترین رو خریدم. کلا هم ۲ تومن بود همچین قیمت خاصی نداشت. بعدش هم برای دیدن بچه وقتی میان میزارم توی اون، یا وقتی میخوام ببرم بیرون برای واکسن یا دکتر. نمیشه که همش بچه رو بغل کرد
من تشک حمل، قنداق سوییسی، کریر و کالسکه گرفتم، نمیدونم کدومش به دردم میخوره ولی خب استفاده میکنم ببینم کدومش راحت تره
چیز اضافیه بنظرم
خیلیا میگن کاربردی نیست ولی دوستم تازه دوسه ماهه زایمان کرده میگه انقدی به دردم میخوره که حد نداره خیلی دیدم ازش استفاده میکنه
من نمیگیرم
من نخریدم تو خونه که براش گهواره گرفتم آبجیم داره اصلا استفاده نکرده اونو میگیرم برا بیرونش
من نخریدم
من یه مدل ایرانی معمولی خریدم
مهمونی یا پیکنیک که برم لازمم میشه
ولی در کل واجب نیست
من خریدم😢
کریر تهش تا سه یا چهار ماهگی استفاده میشه ، اونم کریر به اون سنگینیو باید دست بگیری ببری مهمونی یا بیرون بچرو ، خودت حوصلت نمیکشه سنگینه خسته میشی ، بعدش باید گوشه اتاق جا بگیره🫠
منم نخریدم وسیله ضروری نیستش
بنظر من که وسیله ی اضافیه هر کسی رو هم که دیدم خریده پشیمون شده و نتونسته استفاده کنه یا نهایتا دو سه بار استفاده بشه
من خریدم یچیز بی خاصیت بود واقعا سنگین بود بیرون ک نمیشد ببری تهش ازش تو خونه استفاده کرده دخترم میخابید همین
من ک نگرفتم پولشو گذاشتم کالسکه بهتر گرفتم
به درد نمیخوره قنداق سوییسی کاربردی تره
اصلا خوب نیست
من که نخریدم بنظرم بی مصرفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.