تا همون یک ماه یا ۴۰ روز خوبه...تازه یجوری هم میشه انگار باز میشه شل میشه
نههه بنظرم خود کریر شیک تره
ننو خوبه بچه تا سه چهار سالگی استفاده میکنه
به نظرم بیشتر جنبه زیبایی داره تا کاربردی
میتونی با این هزینه چیزهای خیلی مهمتری بگیری
فکر نمیکنم کارایی داشته باشه بیشتر تزئینیه
نهایت تا 6ماه بچه توش جا بشه بعدش خیلی خطرناکه ممکنه غلط بخوره از توش بیافته حالا 6ماهم فک نکنم سه ماه نهایت بیشتر اینا تزیینی هستن به نظرم
بنظرم بیشتر تزئینیه، امنیت نداره
فک نکنم حس میکنم بیشتر جنبه تزئیینی داره
نه عزیزم اونیکی کریر ها خیلی بهترن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.