مامانا بنظرتون کریر بگیرم یا ن

۴ پاسخ

من نمیخواستم بگیرم چون خوشم نمیومد سنگین میشد از نظرم
ولی به این نتیجه رسیدم معمولی شو بگیرم توی ماشین استفاده میشه بعنوان صندلی ماشین بعد که بچه بزرگتر شد میشینه رو صندلی
مهمونی رفتنی پارک و جنگل و... بچه زمین نمیمونه و میذاری داخل کریر

اره والا من که عصای دستم بود هم بیرون میرفتم بچه رو میزاشتم‌توش لازم‌نبود بغل کنم هم تو خونه عین گهواره بچه توش تکون‌میدادم‌خوابش می‌برد درکل از نظر من عالییییییییییییی ترینه

برامن تا دو سالگی دخترم استفاده کردم
مخصوصا برا بجه هایی که کولیک و رفلاکس دارن خیلی خوبه چون سر بالاتر قرار میگیره
خیلییی خوب بود برامن

ببین چطوره استفادت میشه یا نه
من گرفتم چون دیدم هم ماه های اول تو ماشین استفاده میشه
هم جایی رفتنی بچه رو زمین نمیمونه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری