من نمیخواستم بگیرم چون خوشم نمیومد سنگین میشد از نظرم
ولی به این نتیجه رسیدم معمولی شو بگیرم توی ماشین استفاده میشه بعنوان صندلی ماشین بعد که بچه بزرگتر شد میشینه رو صندلی
مهمونی رفتنی پارک و جنگل و... بچه زمین نمیمونه و میذاری داخل کریر
اره والا من که عصای دستم بود هم بیرون میرفتم بچه رو میزاشتمتوش لازمنبود بغل کنم هم تو خونه عین گهواره بچه توش تکونمیدادمخوابش میبرد درکل از نظر من عالییییییییییییی ترینه
برامن تا دو سالگی دخترم استفاده کردم
مخصوصا برا بجه هایی که کولیک و رفلاکس دارن خیلی خوبه چون سر بالاتر قرار میگیره
خیلییی خوب بود برامن
ببین چطوره استفادت میشه یا نه
من گرفتم چون دیدم هم ماه های اول تو ماشین استفاده میشه
هم جایی رفتنی بچه رو زمین نمیمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.