مامانا بنظر کریر لازمه بگیرم ؟

۲۲ پاسخ

برامن خیلی لازم بود سردخترم داشتم .
الانم از یکی از آشناها تهیه کردم . خیلی بکارم میاد چون دست تنهام همش می‌زارم داخلش هرجا باشم میبرمش کنارم می‌زارم یه تکونی هم می‌دم اروم میشه

برا یک دونه نه

من برا اولیم اصلا نیاز نبود ... الان ک دوقلو دارم احتمال زیاد لازمه ...

من فکر میکردم لازم نیست ولی مادرم گفتن از بیمارستان تا خونه … موقع واکسن زدن… موقع رستوران رفتن بچه رو رو میز یا صندلی نزار… تو‌مهمونی ها بچه یه جای مشخص داشته باشه هی این دست اون دست نشه
قیمتی نداره بخرید برای چند ماه اول راحت باشید

نه واقعا

بنظر من ک کاربردیه.. واسه بیرون رفتن مهمونی حتی تو ماشین، میتونی ازش استفاده کنی.
هرجا بری میذاری کنارت و بچت جای بخصوصی داره و بغلی نمیشه

اره اما ارزون ترین بخر

من اوایل نخریدم اما مهمونی میرفتم یا خونه کسی رو زمین باید مواظبش میبودم اما بعد ک خریدم خیلی راحت شدم

اره لازمه خوبه بنظرم من برای پسرمو هنوز دارم میخام استفاده کنم دوباره

من نخریدم چون خواهرم خرید استفاده نکرد کلا از کریر خوشم نمیاد

برا من سر دخترم خیلی لازم بود
همون رو نگه داشتم نو هست برا این یکی انشالله به امید خدا

من نمیخرم قراره از خواهرم بگیرم
ولی خواهرم خیلی استفاده کرد واقعا به درد بخور بود

من نخریدم

تا یکی دوماهگیش خوبه بعدها بچه سنگین تر شه سنگین میشه سخته بلندش کنی

من واسه بچه دیگه ام گرفتم و واقعاااااا کاربردی نداره بنظرم

من ک خیلی بکارم اومد

اره خیلی کاربردیه ولی برای مدت کوتاه، اگر از اطرافیان کسی داره میتونی قرض بگیری قرض بگیر

نه اصلا نیاز مبرم نیست

به نظر من به جز ماه اول بعدش اصلا لازم نیست منم نخریدم واسه دختر دستمو قرض گرفتم

تا ۶ ماه لازمه

نه منم نمیخرم

اکثر کسایی ک بچه دارن بمن گفتن نگیر به درد نمیخوره

نه واقعا لازم نیست

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیمو🍋💛 مامان لیمو🍋💛 هفته بیست‌ونهم بارداری