بنظرتون کریر لازمه؟ میگن خیلی سنگین میشه بلند کردنش سخته

۱۳ پاسخ

من سر بچه اولم زیاد برام استفاده شد
ولی نه برا حمل
چون میترسیدم بچه رو بذارم توش و با دسته حمل کنم
بچه م عاشق کریرش بود و همیشه تو اون آروم میشد😁

من گفتم امیدوارم به کارم بیاد
کریکاتم شنیده بودم خوبه اونم گرفتم ولی از کریر خالیش سنگین تره

من نمیخرم چون فک نکنم استفادع کنیم موقع پیادع روی ک کالسکع هست تو ماشین ک بغل میگیری تو خونم ک لازم نیست

من تا ۷ ماهگی پسرم عصای دستم بود همه جااااا
بدون اون بیرون خونه نمیرفتیم عالی بود

من میخواستم کالسکه بخرم یه سه کاره گرفتم، هم کالسکه است، هم صندلی ماشین، هم کریر
ولی در کل کریر زیاد استفاده نمیشه

من دو کاره گرفتم هم صندلی ماشین هست هم کریر میشه

من خریدم

من سر دختر بزرگم نخریدم و واقعا لازم نشد به جاش صندلی ماشین گرفتم که اون اتفاقا زیاد استفادم شد

لازم نمیشه چیه خیلی ام سنگینه

والله پسر من خیلی بی تابی میکرد خیلی به دردم خورد
وقتی میرفتم جایی خیالم راحت بود

خیلی لازمم بود ...عصای دستم بود موقع تولد نیما

منم نخریدم

من فک نمیکنم لازم باشه واسه همین من نخریدم

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد