من برای دوقلوهام کریر ب شدت ب کارم میومد
چون نمیتونستم هردو بغل کنم اینور اونور بزارم
میزاشتم تو کریر هردورو
چون کم وزن بودن تو یک کریر میذاشتم
بعدم جایی میرفتیم مهمانی یا جایی
میذاشتم تو مریر خیالم راحت بود ک خدایی نکرده کسی حواسش نباشه زیر پا نرن
من خیلی بکارم میومد همش تو کریر اینطرف و اونطرف میبردم
ولی شما دوقلو داری رو نمیدونم
سلام عزیزم من دو تا کریر گرفتم به هر حال برای تو ماشین و دکتر بردن اینا دو تا تو بغل اگه کمکی نباشه سخته بعدش فعلا اونقدر سنگین نمیشن و خود کریر هم صندلی ماشین میشه
کالسکه هم دو قلو کنار هم گرفتم
اصلا کریر استفاده نمیشع اصلا مناسب نیست بیش از اندازه گوده و بیش از اندازه سنگینه
من کریر نگرفتم
کالسکه و صندلی ماشین کاربردی تره
کریر تا ماه های اول استفاده میشه
من نمیخوام بگیرم . چون معمولا کریر تا ماهه ۴ یا ۵ استفاده میشه . خودش سنگین و بچه هم به مرور سنگین مبشه
ما هم که دوقلو داریم معمولا بیشتر خونه ایم تا این تایم ۴ ۵ ماه الکی هزینه اضافی میشه به نظرم
بنظرم کریر اصن کاربردی نداره نهایت تا ۳ ماه بشه ازش استفاده کرد
به نظرم صندلی ماشین واجب تره کریر به درد نمیخوره
من تك كالسكه گرفتم
كرير واقعا چيز اضافه اي …
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.