اگه ماشین دارید قطعا کریر بدرتون میخوره
کالسکه هم اگر مرتب بیرون هستید برای راحتی خودتون خیلی خوبه
کریر چرت ترین وسیلس اصلا استفاده نمیشه کمر بچه اسیب میبینه تا ۴۰ روز که جایی نمیره ادم بعدم بچه بغله
من کریر نگرفتم اما کالسکه خیلی به دردم خورد
بنظرم جفتش لازمه
کریر من فقط تو بیمارستان استفادم شد خیلی کم کالسکه هم اگه زیاد پیاده بیرون میری بگیر
به سبک زندگیتون بستگی داره
برای من که میخوام بیرون برم، فعالیت روزمره بیرون از خونه داشته باشم
و بتونم به تنهایی و مستقل از همراه کارهام و انجام بدم
خیلی واجبه
من اصلا کریر دوست ندارم نگرفتم کالاسکه رو گرفتم
بستگی داره بیشتر پیاده میری یا باماشین
مثلاً من جایی نمیرم اگرم برم با ماشین میرم پس همون کریر میخرم
من کریر نگرفتم صندلی ماشین از بدو تولد رو ترجیح دادم کالسکه هم که عصای دست آدمه هرجای بخای بری پیاده روی داشته باشی نباشه از پا و کمر میوفتی
بستکی به شرایط داره بعضیا زیاد پیاده روی دارن بعضیا نه
من جفتش گرفتمواقعا کاربردیه
من کریر بدردم نخورد .کالسکه تایسالگیش کاربردی بود بعد بزرگ شد ننشست.ولی روروئک خوبه
ببین بنظر من که کاربردیه مثلا بچه بدنیا اومد روی کریر میزاریم راحت همه از اونجا میبیننش…با کالسکه خب بیرون خیلی فکر کنم بدرد بخوره🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.