۱۱ پاسخ

همه کسانی که نظر دادن هنوز باردارن و میگن دوتاش ولی منی که یبار زایمان کردم میگم فقط اغوشی یا سوییسی ببر وقتی بجه رو بزازی تو کریر اصلا نمیتونی دوباره بغلش کنی چون جایی دیگه نداره که بجه رو بلند کنی واینکه کریر گوده بچه کمرش میره تو مخصوصا نوزاد تپل که اصلا ددست جا نمیشه تو کریر نوزاد چون مرتب گریه میکنه باید مرتب بغلش کنیم تا حس کنه هنوز تو شکمه و مثل گهواره تو دستمون اروم تکونش بدیم
پس کریر نبری بهتره چون از نظر من بار اضافه هست من اصلا جرات نمیکنم بچه رو بزارم تو کریر و یه حای شلوغ راه برم میترسم بزنن زیرش

هر دوشو باهم ببر

کریر ببر برای وقتی که مرخص شدی راحت باشه نی نی

آغوشی

دوتاشو ببر

سویسی ببر کریر هم برا اوردنش خونه لازمه

من دوتاشو میبرم میزارم تو ماشین شوهرم موقع مرخص شدن میزارم تو کریر تو ماشینم مسیرمون تا خونه ۱ ساعته با اغوشی بغلش میکنیم

اگ قرار شب بستری بشی یعنی سزارین بشی بهتر کریر وقتی ببری ک میخای ترخیص بشی ولی آغوشی سوئیسی برا توبیمارستان ک بزاریش داخلش بهتر برابغل کردنش

سوئیسی بیشتر استفاده میشه مخصوصا موقع شیر دادن عالیه برداشتن گذاشتن

قنداق سویسی رو ببر بعدش با همون بزار کریر

من هر دوتاشو میبرم

سوال های مرتبط

مامان ویانا🎀💜 مامان ویانا🎀💜 هفته سی‌وسوم بارداری