آغوشی قطعا
من جفتشم میبرم
کریر میبرم ک خواستیم بیاریمش خونه با اون بیارمش اغوشی ام بخاطری ک تو بیمارستان باباش و مامان بزرگ ایناش میخان بغلش کنن با اون راحت باشن
من دوتاشو میبرم
من ک کریر بردم
فک کنم اغوشی
کریر ، قنداق سوییسی ، بچه گردن نگرفته بزاری اغوشی
آغوشی
کریر بردم استفاده نکردم😂
من هم سوییسی شو میبرم هم کریر
آغوشی
آغوش راحتتره کریر سنگینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.