واسه بیمارستان کریر بهتره یا اغوشی؟

۱۱ پاسخ

آغوشی قطعا

من جفتشم میبرم
کریر میبرم ک خواستیم بیاریمش خونه با اون بیارمش اغوشی ام بخاطری ک تو بیمارستان باباش و مامان بزرگ ایناش میخان بغلش کنن با اون راحت باشن

من دوتاشو میبرم

من ک کریر بردم

فک کنم اغوشی

کریر ، قنداق سوییسی ، بچه گردن نگرفته بزاری اغوشی

آغوشی

کریر بردم استفاده نکردم😂

من هم سوییسی شو میبرم هم کریر

آغوشی

آغوش راحتتره کریر سنگینه

سوال های مرتبط