واسه بیمارستان آغوشی کاربردی تره یا کریر؟

۱۰ پاسخ

من ساک حمل خریدم برای آوردن به خونه از اون استفاده میکنیم ، آغوشی فکر نمیکنم بدرد بخوره توی بیمارستان ، قنداق فرنگی رو میبرم شاید بذاریم اون تو و بعد توی ساک حمل ☺️

یا قنداق ببر یا کریر

هیچکدوم پتو دور پیچ

به نظر من که کریر

اگه ماشین دارید هر دوتاشو بزار تو ماشین هر کدوم به کارت اومد استفاده کن

سلام عزیزم من واسه دختر اولم آغوشی
تو بیمارستان خوب بود برای بیرون بردن بچه کریر

آغوشی

کریر برای آوردنش به خونه فقط استفاده میشه

والا آغوَی بیشتر ب درد میخوره تا کریر

بنظرم اغوشی چون بقیه بغلش میکنن سبک ترو راحت تره

سوال های مرتبط