۹ پاسخ

کریر خیلی کاربردهای دیگه داره من اصلا برای حمل استفاذه نمیکردم بچم توش خیلی راحت غذا میخورد تو ماشین میموند اصلا بغل نمیکردم راحت بودم

هردوتاش کاربرد خودشو داره و لازمه

من هردو رو گرفتم کاربردشون باهم فرق داره قنداق سوئیسی تا چهل روز قابل استفادس

من خواهرم سر بچه اولش گرفت خیلی خوبه
تا تقریبا ۸ ماهگی هم صندلی ماشین
هم نی نی لای لای ...تو مهمونی ها هم خیلی به درد میخوره بچه همش رو زمین اون وسط نیست

ن کریر خیلی بیخوده من که نمیگیرم

خیلی شخصیه عزیزم . باید ببینی اگر بگیری آدمی هستی ک استفاده کنی . همه فکر میکنن باید برن بیرون بچه رو باید تو اون راه ببرن ولی برای اینکار کالسکه هست و کریر برای توی ماشین برای مهمونی ها ست میری جایی بچه راحت داخلش میخوابه . تو ماشین مثلا من دوست ندارم بغلم تو صندلی جلو بگیرم . میخوام عقب ماشین بذارم . اینا خیلی صخصیه . ببین تو چکار میخوای کنی

قنداق بهتره کریر هم تو ماشین و تا ۶ ماهگی به کار میاد

به نظرم به کار میاد ١٠٠% اما واجب نیست
تایم زيادی هم استفاده نمیشه
در کل اگه بودجه ای که برای خرید سیسمونی کنار گزاشتین اوکیه بخرین خوبه👌

من کریر گرفتم هم برا حمل نوزاد خوبه هم صندلی ماشین میشه هم جایی بردیش نی نی لای لای هست راحت میخوابه داخلش

سوال های مرتبط

مامان ویانا🎀💜 مامان ویانا🎀💜 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا جون مامان ایلیا جون ۸ ماهگی