سر بارداری قبلیم فکر میکردم کریر خوب نیس نگرفتم اما بعد دنیا اومدنش چون رفلاکس داشت دکتر گفت حالت شیب دار باید باشه مثله کریر ماهم گرفتیم خیلیم بکار اومد تا ۶ماهگی توش بود حتی تو اون میخوابید بعد میذاشتمس تو جاش
تایم خیلی کمی میشه ازش استفاده کرد
من ک نگرفتم خوشم نمیاد
من همه چی خریدم بجز کریر چون واقعا بدرد نمیخوره اگه خاستی بخری ارزون بخر حیفه هزینه کنی
نه به نظرم استفاده نداده
من کریر هنوز یه بارم نزاشتم داخلش 😄حالا دلم میخواد یه روزی بریم بیزون بزارم داخلش شوهرم بیکار نمیشه..بنظر من استفاده نمیشه مخصوصا اینکه بچه من ریزه میزه بود حس میکردم مچاله میشه..من همش با قنداق سوئیسی یا همون اغوشی ویه پتو دور پیچ میبرمش بیرون..مخصوصا اینکه مچ دستام درد میکنه چیزای دیگه سنگینه برام...حتی قنداق فرنگی هم استفاده نکردم
چون خیلی سنگینه اصلا برای حمل و نقل دستی مناسب نیست
برای حمل و نقل نه، اما تا شیش ماهگی توی ماشین میتونی ازش استفاده کنی اگه صندلی ماشینت از بدو تولد نیشت
نه اونقدر ...
یه تایم کوتاه
من رفتم دکتر غدد بهم دارو نداد
مجدد یه ماه دیگه گفت ازمایش بده
مارو گیر آوردن اینا هم
به درد بچه های من نخورد فقط روزی که از بیمارستان اوردیم بچه روخونه.قنداق سوییسی خیلی کاربردی تره
من ترجیح میدادم بیشتر بچه تو بغلم باشه
کریر سنگینه بعدشم بچه توش مچاله میشه من نمیپسندیدم و نگرفتم اما خیلی ها هم استفاده میکنن راضی هم هستن
من که نگرفتم خوشم نمیاد از کریر
بچه خواهرم استفاده نشد براش فقط از بیمارستان تا خونه همین .منم برای بچه اولم نگرفتم گفتم استفاده کمه و کریر بچه خواهرمو گرفتم برای وقتی میخواستیم دکتر بببریمش ولی دیدم ک خیلی استفاده میشه تو زمستون دنیا اومد میرفتیم جایی داخل کریر جاش گرمتر بود باکریز میبردیم .شبا رونمیخابید داخل گهواره هم خاب نمیرفت میزاشتیم داخل کردی آروم میشد خلاصه تا چندماه کریر اسای دستمون بود
من داشتم فک کنم فقط یه بار در حد ۱۰دقیقه یاربع ساعت استفادش کردم حس میکنم به کمربچه فشارمیاد
من خوشم نمیاد نگرفتم
نه اصلا لازم نمیشه من نخریدم اما بجاش میخوام کالسکه خوب بخرم
کریر از هرکی پرسیدم گفت ما واسه دکوری خریدیم اصلا استفاده نکردیم قابل حمل نیست دستِ آدم درد میگیره
به نظرم لازم نمیشه شاید تا سه ماه بتونی بزاری توش
من نگرفتم نمیدونم
یه سریا میگن خوبه، یه سریا میگن نه
منم نصمیم گرفتم چون تایم استفاده اش کوتاهه یه دونه ارزون قیمت بخرم
چون سنگین بود به درد من که نخورد
واسه عید کوچولوت اگه دنبال لباس با کیفیت و قیمت مناسب هستی
من تو روبیکا کانال دارم
اونجا همه لباسی با همه قیمتی موجوده
جنسهام همه با کیفیت و خیلی ارزونتر از مغازهاست
خیلی سریع به دستت میرسونم
ایدی کانال روبیکا
nini_heed1
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.