چون نی نی می‌شنوه دیگه :)

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم دیگه چه آیه های باید گذاشت

منم با گوشی میزارم کنار شکمم خودمم هر روز میخونم

منم هرروز با گوشی میزارم

منم با گوشی میزارم

ماشالله👌🏻😍قبول باشه عزیزم
التماس دعا

اره من میخام خودمم بخونم براش اون هفته ها قران

سوال های مرتبط

مامان شاهانِ باباش🍼 مامان شاهانِ باباش🍼 ۸ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی