۱۱ پاسخ

بسپار دست خدا

من تا دوسالگی دخترم اینجور بودم 🤣

ای بابا توهم کیسه اب کم بود دیگه توهم شنوایی و بیناییشم اضافه شد 🥴 من تا زایمان کنم کلا سکته میکنم از بس توی گهواره هی چالش جدید میگن

ما وقتی میریم بیرون دور دور تو ماشین اهنگ میزاریم صداشو زیاد میکنیم اونم میرقصه واسه خودش اون تو حتما میشنوه که واکنش داره

چشماش که تا یه زمانی دید کامل نداره شنوایی هم تو بیمارستان تست میکنن

واااای منم به شنواییش خیلی فکر میکنم ولی بینایی نه چون یه مستند دیدم که تو شکم نمی‌بینه کلا
یکی دوبار هم براش آهنگ گذاشتم تکون خورده ولی بازم بهش فکر میکنم 😐

من ازنظرگوش خیالم راحته چون باباش باهاش حرف میزنه تکون میخوره

اهنگ بذار و فلش گوشی بنداز اگه واکنش نشون داد یعنی هم میشنوه هم میبینه بگو شکر

وای نه چرا اخه به دغدغه هامون اضافه شد اینم🥺😭😢

من اهنگ میزارم جدیدا بیشتر تکون میخوره حتما میشنوه دیگه🤣🤣🤣🤣

به چیزای خوب فکر کن بزار خوب برات پیش بیاد

سوال های مرتبط