شیرشب از کی و ب چ روشی باید قط بشه؟

۳ پاسخ

هیچ روشی. خودش هروقت بخادقطع میکنه

میگن از ۵ ماهگی به بعد باید قطع بشه .

مگه هنوز قطع نشده ؟؟دهتر من از دوماه و نیم دیگ بیدار نشد
مثلا هر ساعتی بخوابه یعنی ۱۱ یا ۱۲ یا
هفت ساعت بعدش
بلند میشه برا شیر

سوال های مرتبط

مامان نیلدا مامان نیلدا ۱۴ ماهگی
مامان پناه خانوم❤️ مامان پناه خانوم❤️ ۱ سالگی