بچهای شماهم یه مدت خوبه غذا خوردنشون یه مدت بد

۷ پاسخ

دختر منم الان یک هفتس باز زده به نخوردن

آره🫩

دقیقا

اره عزیزم

دختره من فقط توی خونه ی خودمون خوب غذا میخوره

اره دقیقاتاخوشحال میشم غذاش خوب شدباژکم غذامیشه

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه ❣️ مامان یکی یدونه ❣️ ۳ سالگی
مامان پناه🥰❤️ مامان پناه🥰❤️ ۲ سالگی
مامان یکی یدونه ❣️ مامان یکی یدونه ❣️ ۳ سالگی