قبلنا عاشق شبا یودم چون بچه ها میخابیدن اخرشب واسه خودم بودم چندساعت
الان نه حالم بد میشه شب میشه صدت جنگنده و موشک میاد
من خوابم اصلا بی معنیه همش بیدارمو و مراقب همش هشیارم
لطفاً پست آخرم رو ببینید
فکرکنم آدم سابق نمیشیم دیگه😔
نه من خیلی ریلکسم
منم خواهر خیلی داغونم
منم سکته میزنم
من الان قرص اعصاب انداختم
خدا کنه اثر کنه بخوابم یکم شب
من موقع خواب هم میترسم از خواب بیدارمیشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.