بچهای شماهم زیاد اب میخورن ؟

۸ پاسخ

سلام خوبی؟؟ دیدم زیر یه کامنتی راجب مدفوع رنگ روشن دخترت پرسیده بودی ... بردی دکتر ؟؟؟ چی شد ؟؟؟ من و دخترم دیروز مریض بودیم با گلاب به روتون استفراغ .. دایمتیکون دادم به بچم امروز رنگ مدفوع روشن شده... خیلی نگرانم.... از دیروزم فقط شیر میخوره

اره پسر منم خیلی آب میخوره

اره یه مدت خیلی آب میخوره یه بند میگه آب

آره. ولی خب اگه آب زیاد میخوره باید ببری دکتر من به متخصص گفتم آزمایش خون نوشت ازنظر دیابت مشکلی نداشت نرمال بود ادرار هم نوشت نتونستم ادرار شو بگیرم کیسه‌ نذاشت تو ظرف هم جیش نکرد

اره ختی نصف شب

اره شدید

اره دهن منو سرویس کرده تا میام بشینم میگه اب.. دریا شده تو شکمش

خیلییییییییی

سوال های مرتبط

مامان ساواش🥰 مامان ساواش🥰 ۲ سالگی
مامان یکی یدونه ❣️ مامان یکی یدونه ❣️ ۳ سالگی
مامان یکی یدونه ❣️ مامان یکی یدونه ❣️ ۳ سالگی