۴ پاسخ

پسر من یبس نیس
اما 3 چهار روز یکبار پی پی میکنه

خاکشیر جوشیده با سرنگ بده بهش الو بده که نتونه خودشو نگه داره اولش از دفع بدون پوشک میترسن خودشونو نگه میدارن

اره دختر منم اوایل میترسید ولی الان خوب شده..میوه های ملین بده مایعاتم زیاد بده..شکمشم ماساژ بده با روغن زیتون

یبوست نگرفته ولی می‌ترسه از پی پی کردن توی سرویس حتما باید مای بیبی ببندم تا بکنه وگرنه سه چهار روز نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه🥰❤️ مامان پناه🥰❤️ ۲ سالگی