۵ پاسخ

من انجام دادم بدرد نمی‌خورد به من گفت ۸۰درصد جفت بچه هات پسرن جفت بچه هام دخترن

همش احتماله اصلا علمی و واقعی نیست یا میگه دختر یا پسر بلخره ۵۰ ۵۰ هست ممکنه دریت باشه یا غلط😉
ففط باید صبر کرد با سونو مشخص شه
به نظرم فقط جنبه سرگرمی داره😇

این ماماهایی که حدس میزنن اکثرا غلط میگن😂تجربه من و اطرافیانم که اینطور بوده
دقیقا همین زارع
ماله دوتا از دوستامو دختر داشتن گفت پسر
من پسر باردارم گفت دختر
اگه بلد بودن دیگه کسی سونو نمیرفت میومد پیش همینا
یه پیج نی نی تپلی هست اینستا سرچ بزنی برای من و خواهرشوهرمو درست گفته اونم البته قطعی نیست ولی حداقل من تو اطرافیانم ازش اشتباه ندیدم

من بچم دختره جوش شیرین کف نکرد تقویم چینی برام درس بود

هفته دیگه برو سونو از این دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان گردالی من🐣 مامان گردالی من🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفسی خودم مامان نفسی خودم روزهای ابتدایی تولد