۱۰ پاسخ

ای خدااااا مبارکش باشه
منم برا نی نی خودم ی سری خریدها کردم از خدا می‌خوام بچه هامون صحیح و سالم ب دنیا بیان و از این کفش و لباس ها استفاده کنن

الهی امین

وای ننه چه قشنگن
مبارکش باشه

اخ اخ اخ ناناااااااا🤩🤩🤩🤩
الهیییی ک خدا حفظش کنه برات ایشالا عروسیشوووو ببینیییی🤩🤩🤩🤩🤩🙂

وااااای خدااااا😍😍😍😍
بسلامتی ب پاش کنی

چ خوبننن

وای خدا چ نازن

انشالله به حق امام حسین😍

عزیزم....

اوخخخ خداااا

سوال های مرتبط

مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی