۶ پاسخ

ژل دندون بگیر از داروخونه بمال روش

من که ۳روز درگیرم تالثه پاره شد و دندونش در اومد من رسماً پاره شدم همش دارم به زور استامینوفن ارومش میکنم انقد بیقرار و درد داره که دیوونم کرده همش نق میزنع جیغ میزنع ۴تادندون هم زمان داره از بالا در میاره خسته ترینم از دست. این بچه 😭😭😭

آره بده بزار یکم اروم بشه

آره میتونی بدی دندونای بالاش مثل کیان یا پایین ؟

بمال به لثش خیلی جوابه
بهشم بده آره تا راحت بخوابه

اره بده
دکتر ب من گفت بده

سوال های مرتبط