ژل دندون بگیر از داروخونه بمال روش
من که ۳روز درگیرم تالثه پاره شد و دندونش در اومد من رسماً پاره شدم همش دارم به زور استامینوفن ارومش میکنم انقد بیقرار و درد داره که دیوونم کرده همش نق میزنع جیغ میزنع ۴تادندون هم زمان داره از بالا در میاره خسته ترینم از دست. این بچه 😭😭😭
آره بده بزار یکم اروم بشه
آره میتونی بدی دندونای بالاش مثل کیان یا پایین ؟
بمال به لثش خیلی جوابه
بهشم بده آره تا راحت بخوابه
اره بده
دکتر ب من گفت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.