سلام خوبید میگم شما ها هم کپسول گل مغربی این گرفتید

تصویر
۵ پاسخ

براچی خوبه؟

منم گرفتم زرد همین جور ژله ای ....روزی چندتا باید استفاده کنی؟؟

چند گرفتی؟

این بود به من گفت سوراخ بکن بعد بزار توی واژن

تصویر

روش چه مدلیه.؟باید ژله ی زرد باشه .من دیشب خریدم

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان پرنسس مامان 💞 مامان پرنسس مامان 💞 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی