هفته ۸بارداری هستم ،ایا جنسیت معلوم میشه

۸ پاسخ

سلام عزیز فعلا نه زوده به امیدخدا هفته ی 12 اگه مشخص بشه اگه نه که 18 هفته سونو آنومالی بهت میگه
البته 15 هفته هم میتونی بری سونو خودت برای جنسیت
البته من 12 هفته دکتر بهم نشون داد جنسیت رو چون اندامش کامل مشخص بود
به امیدخدا سلامت باشه هرچیزی که باشه عزیزه🌹

اواخر 4 و اوایل 5 ماهگی مشخص میشه

مامانای عزیز من هفته ۶ هستم یکم گاه گاه لگنم‌تیر میکشه طبیهیه؟

۱۲ هفته اگه آزمایش سل فری بدی معلوم میشه..
اگه نه تا ۱۸ هفته باید صبر کنی

سل فری میتونی بدی

نه اصلا. ۱۳هفته احتمال میدن اونم ۵۰ جا۵۰جاست

ی ازمایشای خاصی هست نشون میده
نمیدونم

ن خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان ژوان مامان ژوان هفته یازدهم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی