۴ پاسخ

من فقط آب میخورم چشام می‌بندم میرم ی جا آروم

من از اول بارداری دارم هر روز تشدید میشه رفتم دکتر فرستادم متخصص آزمایش همه چی دادم گفت باید تحمل کنم اگه غیر قابل تحمل حتما برو دکتر و هواست به فشارت باشه

سردرد جزئی از علائم بارداریه. دکتر هم بری فکر نکنم کاری بکنه برات. آب زیاد بخور. سردردت زیادم شد برو تو تاریکی

واس فشار پایینه لابد برو دکتر فشارتو بگیرن

سوال های مرتبط

مامان نعنا مامان نعنا هفته بیست‌وهشتم بارداری