۳ پاسخ

اختیاری نه

اگه کیسه ابت پاره نشه یا دردت نگیره چرا باید انقد زود سزارین کنی آخه

چرا اینقد زود؟

سوال های مرتبط

مامان رستا و فریاد مامان رستا و فریاد ۳ ماهگی
مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی