خانما بعد سزارین چی بخوریم سریع سرپا شیم

۵ پاسخ

شیاف، گوشت ، سوپ، خرما، نسکافه، چایی نبات ، من فشارم خیلی میفتاد آب میوه می‌خوردم

روز سوم آزمایش بده ببین بچت زرده یانه اگه بود نباید گرمی بخوری

کاچی .خاگینه

من فقد ده روز اول غذا آبکی میخوردم برنج ماکارانی اینا هیچی فقد آبکی ابگوشت خورشت خروس مرغ گوش قلقلی اینا بجا آبم فقد عرق کاسنی نعنا برا نفخ و زردی بچع

من که فقط شیاف برمیداشتم همش🤣

سوال های مرتبط

مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد