خانما برای افت فشار چی بخوریم بهتر شیم؟؟

۲ پاسخ

اگر مطمئنی که فشار پایین هست آب نمک بخور زود خوب میشی یا هر مواد غذایی که نمک داره
مایعات هم فراوان استفاده کن

اگه فشارت پایینه گوجه نمک بزن یکی دوتابخور

سوال های مرتبط

مامان رستا و فریاد مامان رستا و فریاد ۳ ماهگی
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد
مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد