برای ترش کردن و رفلاکس چی بخوریم بهتر بشه 😥

۶ پاسخ

قرص فاموتیدین ۴۰ درجاا رفلاکس معده ودردش اروم میشه

منم چند شبه از رفلاکس اصلا نمیتونم بخابم😭😭

شربت برنیسکون سولویتا دکتر به من داد مخصوص بارداریه ، خیلی دکتر رفتم تا تونستن تشخیص بدن درد زیر قفسه سینه م به خاطره رفلاکسه از وقتی میخورم خیلی اروم تره

دکتر بمن فاموتیدین داد
بهتر شدم

من فاموتیدین ۴۰میخورم خوبه خوب میشم

شربت معده

سوال های مرتبط

مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی