قرص فاموتیدین ۴۰ درجاا رفلاکس معده ودردش اروم میشه
منم چند شبه از رفلاکس اصلا نمیتونم بخابم😭😭
شربت برنیسکون سولویتا دکتر به من داد مخصوص بارداریه ، خیلی دکتر رفتم تا تونستن تشخیص بدن درد زیر قفسه سینه م به خاطره رفلاکسه از وقتی میخورم خیلی اروم تره
دکتر بمن فاموتیدین داد
بهتر شدم
من فاموتیدین ۴۰میخورم خوبه خوب میشم
شربت معده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.