براین معده درد چی بخوریم خوب شیم

۴ پاسخ

سیرابی خوبه آدامس هم جوابه

سلام مامانا معده منم خیلیییییی اذیت میکنه 🥺

سیرابی هم خوبه
بهتر از دارو عمل می‌کنه برا من

من فاموتیدین میخورم جواب نده دو قلوپ نوشابه یا دلستر میخورم خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد