۳ پاسخ

شربت ادی ژل
آب روی آتیشه
من تو دوران بارداری قرص اثر نمی‌کرد برام
واسه همین از ماما و دکتر پرسیدم این شربتو گفتن بگیرم عوارض نداره مشکلی هم نداره
خیلی هم جوابه

میوه ی به خیلی خوبه، دمنوش به، خود میوه به

شربت ام جی

سوال های مرتبط

مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی