۷ پاسخ

۱۶ هفته ازمایش داره

معمولاً فقط سونو میگن برید

سلام برا همه یه جور نیست اگه آن تی انجام داده باشی مشکلی هم نداشته باشه نیازی به آزمایش نداری اگه هم داشتی حتما دکترت برات می نوشت

برای من آنومالی آزمایشی ننوشت فقط سونو

منکه نداشتم ازمایش

نه فقط سنو هستش عزیزم

بله
۱۶ هفته بهترین زمانشه

سوال های مرتبط

مامان پیشی مامان پیشی هفته بیست‌وپنجم بارداری