بین ۱۵ تا ۱۷ ازمایش هستش
بعد انتی آزمایش غربالگری دومه که تو ۱۵ هفته بعضی از دکترا میفرستن واسه انومالی ازمایش نداره
بعد انتی و آزمایشش دیگه هیچ آزمایشی نداری
فقط میمونه آزمایش قند که اونم هفته ۲۴ معمولا میدن
سلام نه قبلش نداره ولی ی سری دکترا در صورت نیاز بعدش ازمایش مینویسن از من فقط سونو بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.