سلام مامانا قبل آنومالی آزمایش داره باید بدیم ؟

۴ پاسخ

بین ۱۵ تا ۱۷ ازمایش هستش

بعد انتی آزمایش غربالگری دومه که تو ۱۵ هفته بعضی از دکترا میفرستن واسه انومالی ازمایش نداره

بعد انتی و آزمایشش دیگه هیچ آزمایشی نداری
فقط میمونه آزمایش قند که اونم هفته ۲۴ معمولا میدن

سلام نه قبلش نداره ولی ی سری دکترا در صورت نیاز بعدش ازمایش مینویسن از من فقط سونو بود

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد