۶ پاسخ

سرما خوردم گلوم چرک کرده کلن صدام در نمیاد برا بچه ضرری ندارد

سلام

تو هفته ۱۶ ازمايش میدن تو هفته ۱۸ انومال عزیزم

نه خداروشکر اولی خوب بود و مشکلی نداشت

سلام بسته ب جواب سونو ان تی داره اگ خوب باشه دیگه اونو دکتر اختیاری میگه برات

ندیگه اگه اولی مشکل داشته باید بدی

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری