پاهای یخ ربطی به جنسیت داره؟

۷ پاسخ

احتمالا پسره

بارداری

نه عزیزم
شاید یه چیزی کمبود داره بدنت

نه عزیزم
مامانم اینجوری بود پاهاش یخ یخ بود اجیمو باردار بود

نه...

من شنیدم میگم پسره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان صدف‌وفندق 🌰 مامان صدف‌وفندق 🌰 ۳ سالگی
مامان پناه و پارسا مامان پناه و پارسا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرواز مامان پرواز ۳ سالگی
سلام مامانای گل🪷💖🌻
دختر من مقداری مشکل بیش حسی داره(اخر تاپیک میگم چیه)
منم تصمیم گرفتم هرروز باهاش بازی های حسی انجام بدم و به شما هم معرفی کنم🌿
از بازی‌ای شروع کردم که کمترین حس بد رو داشته باشه،بازی با یخ🧊
از اونجایی که دختر من نقاشی رو دوست داره،یخ هارو رنگی کردم(با رنگ خوراکی ولی فکر کنم با آبرنگ بهتر باشه)و با یخ ها نقاشی کشیدیم.🎨
یه کاسه اب گرم هم گذاشتم که وقتی دستمون یخ کرد، گرمشون کنیم.
آخرش هم کاغد های خیس شده رو تیکه تیکه کردیم و باهاشون بازی کردیم و چسبوندیمشون به دستامون.
البته قسمت اخر پرواز فقط یه تیکه کاغذ چسبوند و اونم چندشش شد و برداشتش😅

اگر کوچولوی شما از پرواز من کوچیک تره،میتونید با یخ رنگی تو اب ولرم بازی کنید🩷

حالا بیش حسی چیه؟
یعنی نسبت به نور یا صدا یا لمس حساسیت بیشتری دارن
دختر من فقط درمورد لمس این مشکل رو داره و به یه سری چیزا اصلا دست نمیزنه
وقتی کوچیک تر بود غذاهایی با یه بافت خاص رو نمیخورد،اوتمیل ، شله زرد، شیر برنج، بلغورشیر و...
بزرگ تر که شد شن بازی نمیکرد و کم کم روی بافت های مختلف حساس تر شد.

بازی های حسی کمک میکنه که این مشکل کمرنگ تر بشه، همزمان باهم بازی هم میکنید و کلی بهتون خوش میگذره🎉