۸ پاسخ

صبرکن

خدابزرگه عزیزم انشاالله که خبری باشه

پریود شدی ؟؟

الان مجدد تخمک کشی کردی؟

خیلی سخته؟
من میخوام روند آی وی اف رو شروع کنم ولی میترسم

ان شاالله خداهرچه زودترآفتوودلت بتابه😂😂😂

😂😂
انشالا آخرین بار باشه عزیزمممم
بار بعدی برا زایمان باشه 😉😁

سخته؟؟

سوال های مرتبط

اریانا اریانا قصد بارداری
مامان تیام🥰 مامان تیام🥰 قصد بارداری